Saturday, April 25, 2009

M sayang.

alangkah indah apabila check blog updates,
dan blog favourite,
nama sendiri sebagai title.
indah kan?
terima kasih M, kerana telah menceriakan pagi ini.
sayang M!!! sangaaatttt!!!!

kehadapan M.
saya sihat-sihat sahaja,
tapi itu kalau perkiraan general doctor.
tapi, kalau perkiraan pakar,
mungkin pelbagai masalah yang dihadapi.
kalau ada machine yang boleh check penyakit, saya rasa,
mungkin terpaksa dimasukkan ke ICU.
saya serious ni. tak tipu.

saya sedang exam juga.
esok sambung lagi satu simulator session.
aduh.

terima kasih kerana teringatkan saya,
dan decide untuk tulis letter untuk saya.

alangkah indah kalau saya juga di jakarta.
melalui hari-hari yang suram bersama awak
untuk awak ceriakan dan warnakan hari-hari saya yang kelabu.
dan alangkah indah juga, jika saya juga akan dapat menceriakan hari-hari awak.

saya harap awak janganlah bersedih.
harini ada camwhoring.
dan saya pasti awak akan gembira.
selamat bergembira, M sayang.

saya akan seperti biasa melalui hari-hari yang menyakitkan hati.
terima kasih kepada kewujudan manusia itu di dunia.
awak tahu siapa yang dimaksudkan.

saya teringin pergi melayan perasaan di pantai.
phuket atau langkawi kelihatan indah.
melakukan perkara-perkara diluar normal bersama.

saya juga rasa sangat perlu bercuti, jauh dari masalah buat masa ini.
sangat rindu pada awak.
sumpah.
sangat rindu juga pada saat-saat bersama di pulau jawa dan bali.

sudah terlalu lama tidak dapat bercerita.
ya, hampir sebulan sejak kali terakhir kita berjumpa.
saya terpaksa mengekspresi kekecewaan saya di sini.

saya berharap awak akan selalu mengupdate blog ya.
kerana rindu tidak tertahan.

pelukan dan ciuman.
:)

2 comments:

Perempuan cerdas said...

Peluk cium terkam nyanyi kemban towel rambut basah tuam tattoo gatal makan biskut rebut fruit salad.

Rindu awak.
Balik nanti nak peluk dengan kejam.

Take cara sayangku.

Mwax.

:))

M

Cuki said...

AUW!